divendres, 3 d’abril del 2020

DIVENDRES 03-04-2020

Hoolaaaa!!!!

Avui ja és divendres, ja acaba una altra setmana!!! Com ho duis?? Esper què bé!!! Jo us enyor moltíssim!!!

 Fins ara no us havia dit res de que m´enviàssiu feinetes per correu però, vist que això s´ha allargat més del que ens pensàvem, a partir d´avui ja estaria bé que em començassiu a enviar  algunes. Perquè no hagueu d´enviar totes les feinetes, jo us aniré dient cada final de setmana quines són les que m´heu de fer arribar.

 Les feinetes d´aquesta setmana que m´agradaria que m´arribassin són:
  -  El cap de setmana .
  -  Oracions amb G i J.
  -  Activitats de la lectura de castellà pàg. 80.
  -  La fitxa de matemàtiques d´escriure nombres que fareu avui.

Em podeu enviar les feinetes al correu riber22020@gmail.com


I ara anem a per feina!!

MATEMÀTIQUES: Fitxa d´escriure nombres i escriure com es llegeixen. Podeu aprofitar el mateix foli on vàreu fer les hores, com sempre us dic, no fa falta imprimir-lo!. Recordau que teniu aquella graella que vam plastificar perquè pogueu mirar-la i escriure els nombres correctament.



 DESCARREGAR

CATALÀ: Fer un dictat, algú us l´haurà de dictar, però abans de que us el dictin, heu de prepara-lo tal com us diu la fitxa.



DESCARREGAR

Si ja us heu preparat el dictat ja us el pot dictar algú!! A veure si us l´heu preparat bé!! Després el podeu corregir voltros mateixos mirant el de la fitxa.

EDUCACIÓ FÍSICA: Bon dia, nins/es de 2n! Aquests dies passats he anat rebent els vídeos dels vostres balls de FitnessZumba o el que més vos agradés. Enhorabona a tots els que heu participat i gràcies. Jo no he volgut ser menys que vosaltres i també he realitzat un ball de Zumba, aquí va el meu vídeo, esper que vos agradi! Al final del vídeo hi ha un missatge per la resta de mestres del Ceip Llorenç Riber, des d'aquí els ànim que se sumin al repte d'aquesta setmana d'educació física. Ens veim aviat, TOT ANIRÀ BÉ! Salutacions! 

VÍDEO ZUMBA JOAN TONI
              Click 👆👆

PLÀSTICA: Què tal si feis una activitat de papiroflèxia??  Estic segura que aquesta us agradarà!!
i a més, després hi podreu jugar!!





Esper que passeu un molt bon cap de setmana!!! Una forta forta abraçada a tots!!! Fins dilluns!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada